Avatar billede mic- Nybegynder
07. februar 2014 - 22:48 Der er 3 kommentarer

SEO optimering.

Har du en del erfaring med SEO optimering, så er du lige den jeg har brug for til seriøse og spændende sites som skiller sig ud fra mængden og rammer mange brugere.
Så giv lyd fra dig, så vi kan finde ud af noget :)

Mvh Michael
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2014 - 21:56 #1
Hejsa,

Jeg har været med lige fra starten af Google, og løbende har jeg fulgt udviklingen inden for SEO. Jeg har derfor megen erfaring og tip til at få dine sites op på Google. Mange hjemmesider har jeg bragt frem på Google. Undersøgelser har vist at 80 % af de besøgende kun kommer til side 1 på Google. Det er klart, at det gør det utroligt vigtigt at ligge på side 1. Her gælder virkelig the winners take it all. Skriv til mail (at) net-optimering.dk hvis du vil øverst på Google.
Avatar billede Jesper Damtoft Praktikant
15. februar 2014 - 10:28 #2
Lyder interessant. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker hjælp til SEO optimering eller har spørgsmål. Du kan også læse om mit PPC og SEO bureau på www.citona.dk.
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
20. februar 2014 - 17:43 #3
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte http://www.connect-media.dk