Avatar billede Kristoffer55 Nybegynder
09. februar 2014 - 12:53 Der er 6 kommentarer

Internet nød, hvilket skal jeg vælge?

Hej eksperter!

Her for nylig havde jeg fået internet hos nal-medienet, siden det kørte over tv/radio antenne stik, var det en udelukket mulighed, så jeg sendte udstyret tilbage. Så er der nogle fra Odense c 5000, der har en god ADSL udbyder ville til fornuftige penge, ville det være fedt! :) (pris Max 250/md)

Mvh,
Kristoffer
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2014 - 13:17 #1
Jeg har Fullrate download 6 MB op 1 MB ip telefon 179,00kr/mdr. har været hos Fullrate siden mener det var 2006 er godt tilfreds.
Avatar billede Kristoffer55 Nybegynder
09. februar 2014 - 13:24 #2
Tak for den hurtige respons!

Kunne du give mig et link? Når jeg går ind på fullrates hjemmeside kan jeg ikke finde en mulighed der koster 179.. :(
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2014 - 19:11 #3
De kan have ændret deres udbud, men det er hvad jeg betaler.
Prøver at se hvad der ligner mit, vender tilbage.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2014 - 19:15 #4
Den billigste er godt nok 199,00 kr. idag, men du får også 12 MB download og 1 MB upload.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2014 - 19:15 #5
Avatar billede Nadia4 Nybegynder
18. august 2014 - 09:09 #6
Ellers kan du også forsøge at få mere overblik over priserne på en sammenligningsside. Jeg tror at Fullrate har sat prisen op til 199kr.. http://www.samlino.dk/bredbaand#usb. Ved ikke om du kan få Waoo i Odense, for ellers er deres tilbud altså også ret godt.