Avatar billede a55830 Praktikant
12. februar 2014 - 09:36 Der er 2 kommentarer

2008 R2 DeploymentServer

Hej igen

ja så har jeg fået et nyt problem.....
kan jeg opdatere et image på min server med et nyt program

da der er kommet en servicepack til et program vi bruger ville jeg opdatere det image uden at skulle sysprepe igen..... eller starte helt forfra

servicepacken kræver at man afinstaller programmet og installere den nye udgave..

er det noget man kan eller skal der en sysprep til??

håber der er en der ude der kan hjælpe en temmelig frustreret IT mand.... der nu har lavet nyt image 20 gange (ca.)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2014 - 17:14 #1
er det mdt eller sccm ???
Avatar billede a55830 Praktikant
05. september 2014 - 15:45 #2
tak for hjælpen

smid et svar