Avatar billede elsborg1 Juniormester
14. februar 2014 - 08:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugerkonto

Det er da mærkeligt...min computer booter normalt, men spørger flere ganmge under opstart hvilken brugerkonto, jeg vil anvende til at køre et program. Og det gør den flere gange hmmm. Jeg aner ikke hvilke program, der er tale om, men har en ide om at evt. kunne være skype og/eller spotify. Er der nogen der kan hjælpe med at slå denne irriterende funktion fra. Jeg bruger
win XP, fuldt opdateret.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2014 - 09:52 #1
skype vil helst bruge din 'windows live id' konto. Når du ikke kan logge på xp (og det kan du ikke) med den id, men bruger en lokalt id på maskinen, så spørger den.
Det er lavet for at genere xp-brugere (!) da de kun koder til win7/8 nu.
Du kan bare stoppe skype fra at starte med windows - og først starte den når du har brug for den (med mindre den da skal være aktiv hele tiden).
Avatar billede elsborg1 Juniormester
16. marts 2014 - 10:38 #2
Tak for svar. Jeg har fået hjælp andetstedsfra. Kontoen skulle aktiveres igen.
Avatar billede elsborg1 Juniormester
15. april 2014 - 08:41 #3
Tak for svar. Det var ikke helt i øjet. Jeg måtte få ekstern hjælp til det. Han var inde og rode med min brugerkonfiguration.