Avatar billede apromis Praktikant
15. februar 2014 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med Shopify CSS

Jeg har en Shopify webshop, CleanBean.dk, hvor jeg gerne vil rette lidt i css'en.
Jeg vil blandt andet gerne gøre mellemrummet mellem slideren og de fremhævede produkter mindre.

Nogen der kan hjælpe med at spore mig ind på hvor jeg kan gøre dette?
Avatar billede NielsErikP Mester
15. februar 2014 - 23:44 #1
Hej...

Skal lige forstå, hvad du mener..
Du vil gerne hav de "Fremhævede produkter" flyttet længere ud til højre mod scrollbaren??
Avatar billede NielsErikP Mester
15. februar 2014 - 23:51 #2
hej igen...

"Styling" af ens side foregår jo som regel med CSS.

Jeg kan se at der henvises/linkes til en css filer. Disse filer ligger ikke på cleanbean.dk.
men på shopify.dk :

<link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/cs.animate.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />
  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/application.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />

  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/bootstrap.min.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />
  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/bootstrap-modal.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />

  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/cs.bootstrap.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />

  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/cs.global.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />
  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/cs.style.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />
  <link href="//cdn.shopify.com/s/files/1/0238/2605/t/8/assets/cs.media.css?6071" rel="stylesheet" type="text/css"  media="all"  />

Og om det er ok at rette i dem/importere dem til cleanbean.dk, hvor du jo så kan rette efter behov...
Ja... Det ved jeg ikke.
Avatar billede apromis Praktikant
16. februar 2014 - 09:34 #3
Hej, ja det var måske ikke så præcist skrevet.
Det jeg mente var det store billede og fremhævede produkter. (Billedet er lige oven over)
Avatar billede apromis Praktikant
16. februar 2014 - 09:37 #4
Jeg har adgang til alle de CSS filer der ligger i shopify, men jeg er ikke klar over hvad jeg skal rette og i hvilken en af filerne.
Avatar billede apromis Praktikant
02. maj 2015 - 14:35 #5
lukker