Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
16. februar 2014 - 15:12 Der er 17 kommentarer

Ris og ros af min hjemmeside

Hej alle.

Jeg skriver fordi jeg har brug for et par meninger omkring en virksomhed og den dertilhørende hjemmeside. Vi er lige startet op.

Vi er udelukkende baseret som en webshop, og derfor er det vigtigt, at den ser brand godt ud. Det er dog lidt svært, da alle har forskellige meninger. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis der var nogle der ville give en vurdering af min hjemmeside.

En omgang Ris og ros, udpeg gerne fejl og mangler. Råb højt hvis noget fungere dårligt eller bare er irriterende. I vil gøre mig en kæmpe tjeneste, siden kan ses på www.ditur.dk

Mange tak

- Mikkel
Avatar billede Blueeyez Mester
16. februar 2014 - 15:21 #1
Nu har jeg ikke bestilt noget, men eneste jeg synes der er lidt bittert at se på er jeres søgefelt.. Optoning af det ville være passende og ditur.dk behøver ikke stå med småt ved det.. (Tvivler på folk tror at det er google søgefelt og hvis så skriv: "Søg efter ure på ditur.dk".

Hvis vi går herind: http://ditur.dk/produkt/eyki-master-black/

Så ser vi jo et ur og en information (specifiktationer).
Nu ved jeg ikke så meget om ure, men vil der være meget information eller vil det generelt være i samme mængde som på dette ur? For hvis, så vil jeg anbefale jer at smide specifikationerne op ved siden af uret (til højre) der hvor der kommer "zoom" frem når man hodler musen over uret og måske os fremhæve teksten lidt.. (Mindre grå, mere sort)

Blot min mening.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2014 - 15:28 #2
Jeg har ikke specielt forstand på opbygning af sådan en side, men det irriterer mig at når jeg logger på, så er at Trustpilot det første jeg ser.
Det trækker ned på jeres forside synes jeg.
Man kunne måske have en knap hvor der stod "anmeldelser" ved siden af kontakt feltet, hvor man så blev linket hen til hvad andre mener om jeres side.Det havde virket mere diskret. Og diskret er for mig bedre end at plastre siden til med popup.
Avatar billede blueocean Nybegynder
16. februar 2014 - 15:31 #3
Syntes det er meget lækker og professionelt udseende webshop i har lavet og har ved et enkelt run ikke fundet noget som jeg ville lave om.

Måske du vil fortælle noget om hvorvidt det er en færdig (tilpasset) løsning i har implementeret eller ren egen udvikling - samt hvilket system/teknologi.

Tak. Held og lykke, jeg håber i får succes.
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
16. februar 2014 - 15:44 #4
Hej Alle

#1

Det var nogle rigtig fine forslag du kom med. især optoning af søgefelt og mere sort i vores tekst syntes jeg du har helt ret i. Tak for det!

#2

Du har ret, det har vi også selv tænkt over. Vi arbejder på en mere elegant og diskret løsning. Vi vil ikke irritere vores brugere, men samtidig vil vi gerne gøre opmærksom på trustpilot.

#3
Vi bruger en tempplate. Nu et det ikke mig der sidder med det tekniske, jeg har mere en finger med i spillet omkring designet. Hvis du er interesseret i mere information - kan du sende en mail til Kontakt@ditur.dk så kan min partner hjælpe dig.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2014 - 15:50 #5
#4 Det er også i orden i gør opmærksom på det, da det er en rettesnor for hvordan jeres organisation virker.
Jeg synes bare det er lidt for åbenlyst at trustpilot er det der loades først og det øjet derved fanger. Indholdet på siden er jo for mig vigtigere.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 11:38 #6
Umiddelbart vil jeg være note betænkelig ved at handle ved dig, hvis du er lige så dårlig til at vende tilbage til dine kunder, som du er til at vende tilbage til dem der hjælper dig her på Eksperten:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Mikkel_dissing
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
17. februar 2014 - 13:51 #7
Fedeko,

Jeg har egentligt også modtaget en mail om at indlægget vil blive slettet da jeg ikke har uddelt point.

Har du set mine spørgsmål igennem inden du fyrer det af du skriver?

Jeg har lavet 5 spørgsmål i alt.

Her uddeler jeg point:
http://www.eksperten.dk/spm/943840#reply_7814351
http://www.eksperten.dk/spm/915973#reply_7631179
http://www.eksperten.dk/spm/943929#reply_7815057

Her spørger jeg Knuf om han vil lægge svar:
http://www.eksperten.dk/spm/943839#reply_7814354

Han vender ikke tilbage..

Her får jeg ikke et brugbart svar:
http://www.eksperten.dk/spm/915362#reply_7626540
http://www.eksperten.dk/spm/973454#reply_8008564

Hvordan det kan løbe op i 1150 forstår jeg ikke, hvordan du og moderater mener det er for dårligt af mig.. Ja det er mig også en gåde.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 14:06 #8
#7 Tæller du sammen her bliver det 1150 point ude:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mikkel_dissing
I øvrigt kan jeg fornemme at du i et senere spørgsmål fik løst det med at gendanne til fabriksindstillingerne, så den er ikke aktuel længere
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 14:07 #9
Jeg har lavet 5 spørgsmål i alt.
Jeg får det nu til ni. Og mysteriet om de 1150 point er hurtigt løst med dette lille regnestykke:
200 + 200 + 200 + 200 + 200 + 150 = 1150

Og jeg er da glad for at høre, at moderatorerne er enige med mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 14:10 #10
Du har jo så kun 6 åbne spørgsmål, men da de alle er sat med en højt point antal vil det virker voldsommere lige i første øjekast.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 14:11 #11
#9 Jeg er ikke moderator. Jeg hjælper kun hvor jeg kan :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 14:21 #12
#11 Det var nu også en kommentar til

...hvordan du og moderater mener det er for dårligt af mig...

:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 14:30 #13
Hmm Jeg har da ikke problemer med du har point ude??
Jeg forklarede dig bare hvordan det hang sammen med de 1150 point.
Den udmelding er fedeko jo den eneste der har ytret i tråden.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 14:37 #14
#13 Hehe, jeg tror heller ikke spørger hentyder til dig, når han skriver moderator, men derimod til:

Jeg har egentligt også modtaget en mail om at indlægget vil blive slettet da jeg ikke har uddelt point.

;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 14:42 #15
#14 Ahh selvfølgelig. Den smuttede lige i sammenhængen. Tak for info.
Avatar billede Mikkel_dissing Nybegynder
17. februar 2014 - 15:37 #16
Der er også mig der vrøvler llidt. Jeg har forsøgt at få styr på point. Jeg håber dog at langt de fleste herinde hjælper bare for at være flinke. Dem der gør det for points skyld, skal ikke snydes og det er jeg ked af, at der ikke har været tjek på.

Nu syntes jeg vi skal tilbage til topic. Jeg har fået nogle rigtig gode svar og dem arbejder jeg med. Hvis der er flere gode inputs må i meget gerne bringe dem.
Avatar billede CVestergaard Nybegynder
20. september 2014 - 17:25 #17
Hej,

Det ser bragende godt ud! Dog irriterer vinduet med Trust Pilot mig, da jeg ser det som en "reklame" i farten, der skal lukkes. I det mindste ser man hurtigt det budskab og vil have lukket vinduet, det ser det dog ikke ud til, at jeg kan?

Ellers - overskueligt, simpelt og flot design, der følger brugeren/kunden hele vejen gennem alle siderne.

Lækkert med muligheden for at sortere efter pris, mærke, rem og type!

Thumbs up!