Avatar billede lelle1987 Novice
19. februar 2014 - 13:03 Der er 3 kommentarer

Hjælp til opsætning af nemid

Hej Eksperter

nu har jeg siddet og google det meste af dagen for at ku' få sat min tablet op til at ku bruge nemid.

og har ikk været heldig.

jeg har hentet firefox ned, og mangler nogen plug-in
det er en denver tablet.

kan i hjælpe med at fortælle hvad jeg skak gøre?
og gerne links til at hente prorammerne :)

på forhånd tak :)
Avatar billede repox Seniormester
19. februar 2014 - 13:32 #1
Android og iPad tablets understøtter ikke Java Applets i browserne.

Nets arbejder på en løsning der skal gøre det muligt at anvende NemID på mobil og tablets, men jeg tror du kommer til at vente længe på det, desværre.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. februar 2014 - 14:52 #2
Html5/javascript løsning var lovet til april, så en gang i '14 bliver det nok muligt.
Avatar billede repox Seniormester
19. februar 2014 - 15:16 #3
Ja, ja... lad os nu se.