Avatar billede safl Nybegynder
19. februar 2014 - 22:06 Der er 2 kommentarer

Kan jeg bruge denne mobil i Danmark?

Kan nedenstående telefon bruges i Danmark?

http://www.bestbuy.com/site/motorola-moto-g-no-contract-cell-phone/3041063.p?id=1219086346405&skuId=3041063&st=motorola%20no%20contract&cp=1&lp=2#tab=specifications

Normalt kan en CDMA telefon jo ikke bruges men der står umiddelbart at den benytter 3G. Er der nogle der ved med sikkerhed om ovenstående kan bruges i Danmark?

På forhånd tak,
Simonn
Avatar billede Blandy Praktikant
20. februar 2014 - 10:29 #1
Vi bruger jo GSM i danmark og det understøter telefonen. Men at det eneste sted du skal være sikker på telefonens bånd system er i japan.

Så vidt jeg husker.
Avatar billede hubsan14 Praktikant
23. september 2014 - 18:38 #2
normalt bruger vi international produkter i danmark, så vidt jeg kan se skulle den kunne men mange kan have problemer med simkort.

nogle få mærker er begyndt at lave med 2 simkort i så man kan bruge den i flere forskellige lande.

jeg holde rmig til at købe fra dk,tysk eller andet i omegen.