Avatar billede goglov Seniormester
21. februar 2014 - 02:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Herlige film afbrydes af gyselige advarsler

Jeg ser mange filmfiler via min computer der bruger Windows 7. problemet er at
Når jeg ser en film afbrydes den ofte med meddelelser såsom: vigtige opdateringer foretages om et kvarter" eller "Ny Java klar til indstilling" og lignende. Det er ofte længe imellem at jeg ser film så der ophobes et behov hos computeren for at downloade alt muligt, gerne flere gange i løbet af en film.

Er der nogen af jer der kender en metode til at få disse skilte til at "holde kæft" og sætte dem på pause et sted hvor man kan komme til dem efter at have set filmen.
Jeg ved at digitale biografer også bruger computere og der er filmene aldrig blevet afbrudt af "livsvigtigt nyt fra Microsoft" så der må findes et program eller en indstilling til formålet
21. februar 2014 - 06:11 #1
... hvilken film Afspiller program bruger du ?
Avatar billede chalde Seniormester
21. februar 2014 - 09:16 #2
Du kan slå automatiske opdateringer mv. fra i hhv. Windows (kontrolpanel -> Windows Update -> skift indstillinger) og applikationer (hvor du gør det afhænger af den enkelte applikation). Men det er umiddelbart ikke hensigtsmæssigt, såfremt du ikke selv følger op på dem.
Alternativt kan du bruge et værktøj som Heimdal eller Secunia PSI til at holde applikationer opdateret i baggrunden. Så skal du ikke tænke over andet end at holde Windows opdateret.

Jeg ved at digitale biografer også bruger computere og der er filmene aldrig blevet afbrudt af "livsvigtigt nyt fra Microsoft" så der må findes et program eller en indstilling til formålet
Deres setup kan ikke sammenlignes med et hjemmesetup (på samme måde som du ikke kan sammenligne et hjemmesetup med en større virksomhed).
Avatar billede goglov Seniormester
22. april 2014 - 15:41 #3
Tak for svarene. Indtil videre har jeg ikke fundet noget fuldgyldigt svar på mit problem. men jeg stopper her.