Avatar billede omdal Nybegynder
21. februar 2014 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OSX Kalender opdatere ikke længere.

De sidste 3 år har exchange fungeret upåklageligt på mail og kalender...
men her forleden stoppede det, jeg modtog mails, men når jeg accepterede møde indkaldelser kom de ikke over i min kalender.

Jeg testede lidt og der var ikke noget der virkede (de kom i kalenderen online så ikke noget i vejen med exchange)

Jeg slettede så hele exchange fra computeren og genoprettede den, derefter ville den så ikke downloade mine gamle mails, det løste jeg ved at lave et rebuild af mailboksen, men desværre fungere kalenderen stadig ikke ..

Jeg har forsøgt at slette kalender cachen igen uden held ..

Nogen der har en idé om dette, jeg har søgt på nettet, men det lader ikke til andre har lige præcis denne problem stilling, det er mere at den ikke kan connecte, men det lader ikke til at være et problem
Avatar billede Danhost Nybegynder
26. februar 2014 - 12:04 #1
Umiddelbart vil jeg tro, at du løse problemet ved at fjerne din Exchange konto lokalt på din PC og installere den igen. Du nævner  at du allerede har slettet og genoprettet kontoen, men når det ikke har ført til en forbedring, er det et tegn på, at du ikke har fået slettet selve din exchange-profil lokalt på din PC.

Vi har godt nok ikke en guide til, hvordan du sletter din exchange-prodil lokalt på din PC. Men vi har nogle trin-for-trin guides til når du skal sætte det op igen: https://mit.danhost.dk/knowledgebase.php?action=displaycat&catid=27

Jeg håber det virker for dig.

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost
Avatar billede omdal Nybegynder
27. februar 2014 - 11:20 #2
Hej Kathrine,

Problemet ligger i det KUN er ical der ikke opdatere, outlook virker ..

Derudover kører jeg mac og har slettet den cachede udgave.... så tror ikke det er problemt ;)
Avatar billede omdal Nybegynder
07. maj 2014 - 13:48 #3
Problematik er aldrig fundet - endte med at købe BusyCal