Avatar billede AKxzebraxAK Nybegynder
21. februar 2014 - 11:45 Der er 6 kommentarer

Clan hjemmeside

Hej
Skulle der findes en der har lyst til at lave en hjemmeside til en international Clan med mange medlemmere.
Jeg har købt et domain. www.xakxakx.com

Mine talenter rækker ikke til at lave den slags, så det kunne jo være der sad en der kunne de ting.

For at få en fornemmelse af stilen, kan man kigge på et forum vi har lavet.

http://xakxakx-clan.forumotion.com/

Vi er inspireret af Våbenet AK47 og er også en del af vores clan navne, så det skal selvfølgelig indgå i hjemmesiden, hvor farven sort og rød også skal slå igennem.

Denne hjemmeside viser meget godt hvad vi kunne tænke os..

Reklame på hjemmesiden og link hvem der har lavet hjemmesiden, vil designeren selvfølgelig få.

Håber at høre fra en der kunne tænke sig opgaven..

Peter
Game name AKxZEBRAxAK
Avatar billede AKxzebraxAK Nybegynder
21. februar 2014 - 11:47 #1
Og pris selvfølgelig.. :)

Peter
Avatar billede pstidsen Novice
21. februar 2014 - 12:16 #2
Hej Peter

Det lyder som en spændende opgave. Jeg laver hjemmesider i WordPress og til et forumdelen vil jeg bruge BodyPress. Jeg vil sige 4000,-
Avatar billede AKxzebraxAK Nybegynder
21. februar 2014 - 14:03 #3
Hej
Har du eventuelt nogen man kan se, som du har lavet.?

mvh
Peter
Avatar billede pstidsen Novice
21. februar 2014 - 15:10 #4
Tjek f.eks. Am-diamantboring.dk og body-shoppen.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2014 - 11:13 #5
Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med at få sat en super flot hjemmeside op

Skriv til mig på mail(at)net-optimering.dk
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
13. marts 2014 - 15:16 #6
Hej,

Jeg vil kunne tilbyde dig en komplet hjemmeside til en samlet pris på kr. 1.995,95 ex moms.