Avatar billede peterpeter Seniormester
21. februar 2014 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slideshow på PC som i iMovie - Hvordan

Kære alle
Min søster skal lave et slideshow med en masse rejsebilleder og noget lækkert baggrundsmusik.
En blød fading mellem billederne og så skal det gemmes som en film (avi, mpeg eller lign.)
- og tilsidst... Så skal det være utrolig nemt at arbejde med

Dette kan lade sig gøre på en Macbook ved hjælp af programmet iMovie, men hvordan gør man det, hvis man kun har en pc ?? - Findes der ikke et program der kan gøre det samme ??

Åhh... Jeg håber virkelig I kan hjælpe - Der må være et nemt program derude ;-)

PS: Please lad være med at skrive, hun bare kan bruge en Mac - det har hun ikke.

På forhånd tusind tak og hav en god week-end

/Peter
22. februar 2014 - 12:51 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=11132

---

Pssst: Hvad med dine gamle spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/peterpeter
Avatar billede peterpeter Seniormester
22. februar 2014 - 17:59 #2
Jeg kan ikke bruge Photo Story 3....

Jeg vil gerne kunne gemme som en film (avi, mpeg eller lign.) og ikke WMV - som er det eneste man kan gemme i når man laver slideshow film i Photo Story....

Der må der findes et program til PC, der er lige så nemt som iPhoto på en Mac ???
23. februar 2014 - 09:04 #3
... men *.WMV kan derefter konverteres til *.AVI eller lign. ...
Avatar billede peterpeter Seniormester
02. marts 2015 - 14:27 #4
Øv - intet brugbart.
Jeg lukker.