Avatar billede goglov Seniormester
21. februar 2014 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FarFar går igen

Usb nøglen "FarFar" er trukket ud af sit stik og ligger pånt ved siden af tastaturet. Men den  optræder stadig med fuld adgang til alle filer på sin plads under "Denne PC"

Hvordan kan det lade sig gøre og kan jeg mane ham i jorden igen.
Hvor skal jeg skrive besværgelserne  ;-) ;-) ;--)

Jeg bruger windows 8.1 og køre raid med 2 parallelle harddiske

Forslag udbedes
Avatar billede poko1 Ekspert
22. februar 2014 - 08:18 #1
Prøv at Højre klikke på en af filerne og tryk åben filplacering så du kan se om de er blevet lagt på din Harddisk?
Derudover tøm din mappe Temp filer i Windows mappen og i "Bruger" "dit navn" "App Data" "Lokale" "Temp"!
Avatar billede goglov Seniormester
22. februar 2014 - 23:04 #2
Poko1:
Når jeg højre klikker og vælger Egenskaber/placering ser jeg at filens placering i X drev (FarFar - det ikke eksisterende fantom drev)\film\film til dig\julefrokosten
Jeg har nu tømt mappen: i "Bruger" "dit navn" "App Data" "Lokale" "temp."!
Tilbage er enkelte log filer o.a. der ikke kan slettes fordi det bruges.
med andre ord - det virker desværre ikke

andre forslag modtages med glæde
Avatar billede goglov Seniormester
16. april 2014 - 18:21 #3
SUK - Efter lang tids kvide og total desperation fandt jeg endelig svaret. FarFar gik ikke igen. Han var en fast partition på mit harddrev der for uendlig lang tid siden har været brugt til backup af min usb nøgle med navnet FarFar. at navnat så er smuttet over på partitionen fatter jeg ikke. men det er den eneste forklaring jeg kan komme med.
SUK