Avatar billede Ragnhild Nybegynder
22. februar 2014 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Min fastnet fungere men jeg kan ikke komme på nettet

Hej

Mit trådløse net fungere, da jeg kan anvende min iPad. Jeg kan se at mit fastnet også fungere fordi der vises tal for den transport der er mellem afsender og modtager, og der står i Netværksindstillinger at Lan-forbindelsen er tilsluttet og er aktiv. Skype fungerer, men jeg kan ikke aktivere min Internet Explore.  Hvad er der galt????? er det min Firewall der skal være indstillet anderledes?
Ser frem til at nogen hjælper mig

Mit program er Microsoft Windows XP Version 2002 Service Pack 3

VH Ragnhild
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. februar 2014 - 17:39 #1
Hvilken version af Internet Explorer bruger du, hvad er fejlen, kommer der en fejlmeddelse?.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2014 - 17:48 #2
opsætning af Internet explorer og firewall kan rettes med http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Det retter også mange andre fejl - kører du programmet, så er det sidste faneblad, der er vigtigt (de andre er til eftersøgning af seriøse fejl i windows).

Med xp, så bør du være på IE version 8.