Avatar billede erkelro Nybegynder
23. februar 2014 - 16:51 Der er 1 løsning

Oprette ny Skype konto

Jeg har forsøgt at oprette en ny konto i Skype. Vil gerne brug et Skype navn. Mens systemet insisterer på, at jeg skal bruge en e-mail-konto, som så skal knyttes til Microsoft.
Hvordan opretter jeg en ny Skype konto med et Skype-navn og uden at min e-mail adresse er synlig?
Tak på forhånd
Avatar billede Blitzher Nybegynder
24. februar 2014 - 16:42 #1
De har været så venlige at ændre det hele :) Så Big Data kan samle flere informationer.

I gamle dage kunne du lave en bruger, UDEN email, også bare logge ind. Dette har de fjernet, hvilket resultere i, at hvis du "glemmer" din adgangskode, kan du ikke reset den eller gøre noget.

Du kan oprette via. facebook, (som bruger den mail, facebook har tildelt dig) Samt så kan du fjerne alle de oplysninger den har om dig :) inde i selve indstillinger (personlige) på Skype