Avatar billede mortenmazur Nybegynder
27. februar 2014 - 15:31 Der er 1 løsning

Søger ASP udvikler til DanaWeb A/S

DanaWeb søger en webudvikler, der sammen med et team af dygtige kollegaer, skal være med til at udvikle kundespecifikke krav til deres hosted produkter, samt vedligeholde af eksisterende produkter.

Udover at arbejde med vores kunders hjemmesider, vil der være løbende opgaver i forbindelse med udvikling og vedligeholdelse af vores interne systemer.

Som Webudvikler i DanaWeb vil du komme til at arbejde i en afdeling med fuld fart på, hvor der både arbejdes individuelt men også teambaseret, men altid med samme mål om at holde vores kunder tilfredse i samarbejde med produktion og kundeservice.

Vi forventer, at du er stærk i følgende:
•    ASP
•    VB Script
•    HTML
•    CSS
•    JavaScript
•    SQL

Det er en fordel hvis du har kendskab til følgende:
•    PHP
•    C#.NET
•    Ajax
•    jQuery

Din baggrund:
Du er uddannet som fx datamatiker eller lignende og har 1-2 års erhvervs erfaring inden for branchen.

Det er vigtigt at du fungerer godt i et team og at du er god til at lytte til dine kollegaer og kunder samt stille spørgsmål, når der skal findes en løsning på en problemstilling.

DanaWeb tilbyder:
•    Dagligt udviklende, udfordrende og varierede opgaver
•    Mulighed for at præge produktudviklingen
•    En nytænkende virksomhed, i galopperende udvikling
•    Ambitiøse og friske kolleger med godt humør
•    Et suverænt team der bakker hinanden op.

Trivsel og produktivitet er to sider af samme sag hos DanaWeb. Derfor har vi et legerum med bordfodbold, Nintendo Wii, massagestol m.m., så medarbejderne kan hygge sig i pauserne.

Praktiske oplysninger:
•    Stillingen er 37 timer om ugen
•    Arbejdsplads i Herlev
•    Mulighed for frokostordning
•    Løn efter kvalifikationer
Avatar billede mortenmazur Nybegynder
31. marts 2014 - 15:16 #1
Profilen er fundet