Avatar billede elmoe Juniormester
27. februar 2014 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Live TV på iPad. Hvad skal man vælge?

Jeg har en iPad og ønsker at streame live TV som DR, TV2, osv. En lille TV pakke er fint.

Jeg kan se, at det hos Waoo og YouSee er muligt at få pakker med TV, men nu forholder det sig sådan, at jeg har en parabol med Viasat så de ville være fedt, hvis jeg kunne undgå et skift af udbyder.

Hvad vil være den bedste og billigste løsning på at få live TV på min iPad? Er der andre alternativer I kan anbefale?

Jeg håber I kan guide mig i den rigtige retning.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2014 - 21:19 #1
er det bare fordi du ikke gider se på viasat.dk?
http://www.viasat.dk/produkter/parabol-tv/viaplay/viaplay-i-tv-pakken
hvad du kan se er så afhængig af din tv-pakke (sådan er det også hos stofa/yousee/waoo)
Avatar billede elmoe Juniormester
27. februar 2014 - 21:48 #2
Jeg var helt sikker på, at det kun var serier, sport og film man kunne streame via Viaplay, men der er nok noget jeg har misforstået så. Det synes jeg også umiddelbart det ser ud til på deres hjemmeside.

Her er hvad der står på deres hjemmeside:
"Med Viaplay får du masser af underholdning, som du kan nyde på din computer, tablet og mobil. Indholdet er inddelt i tre moduler kaldet Serier + Sport + Film, og med tv-pakken ViasatTotal får du adgang til alle tre moduler."

Det er da ikke live TV streaming? Det er kun streaming af de programmer man vælger?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2014 - 23:00 #3
Watzmenow.tv
Avatar billede elmoe Juniormester
16. marts 2014 - 14:52 #4
Watzmenow.tv  <-- Lige præcis hvad jeg skulle bruge. Det virker perfekt! Blueeyez skriv et svar så du kan få dine points :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 14:57 #5
Glad for at høre :-)

Overvågning af denne tråd fjernes.