Avatar billede bas Forsker
28. februar 2014 - 10:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Undgå Skriv til fil boks?

Hej

Hvor og hvordan undgår man Windows XP automatisk åbner boksen "Skriv til fil" hver gang PC'en startes?

På forhånd tak.
28. februar 2014 - 11:30 #1
...åbner boksen "Skriv til fil" ...  Ikke forstået ?

---
Avatar billede bas Forsker
28. februar 2014 - 11:49 #2
Boksen http://billedeupload.dk/?v=CFH0d.png
kommer hver gang PC'en startes.
Avatar billede bas Forsker
28. februar 2014 - 11:53 #3
Aha, det er måske et flueben i print- dialogen?
http://forums.adobe.com/message/1775485
28. februar 2014 - 12:37 #4
Nåååå - det er altså noget i et PROGRAM ?Hvilket ?
Under hvilke omstændigder ?
Avatar billede bas Forsker
28. februar 2014 - 14:02 #5
Boksen kommer så snart PC'en er blevet tændt og altså uden at man har startet et program. Så det er måske noget der ligger i opstarten - men hvad?
Avatar billede RogerWilco Seniormester
28. februar 2014 - 17:01 #6
Ligner mest, at du har en printer defineret som laver udskrift til fil, og der ligger så et printjob og venter på at blive ekspederet.
Hvad hvis du indtaster et filnavn og klikker OK - kommer boksen så frem igen senere?
Avatar billede bas Forsker
28. februar 2014 - 17:09 #7
Skal det være en eksisterende fil, eller kan man f.eks bare skrive test.txt eller test.doc?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2014 - 08:45 #8
Det kunne tyde på du på et tidspunkt har valgt at højreklikke på et eller andet og valgt overfør til cd.
Uden du har cd i dit drev, så prøv at gå i denne computer og tryk på cd drevet. Er der ikke filer herinde, slevom du ikke har cd i?
Sletter du filerne her burde du ikke få notifikationen igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2014 - 08:47 #9
Hov. Jeg har misforstået spørgsmålet kan jeg se, så derfor se bort fra forrige indlæg.
01. marts 2014 - 09:23 #10
Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

CCleaner - værktøjer - opstart ... her kan di disable/fjern diverse elementer ... evt. også denne som driller ... Kig godt efter ...
Avatar billede RogerWilco Seniormester
01. marts 2014 - 11:29 #11
#7 Du kan bare skrive test.txt
Prøv evt. i stedet at se i printeroversigten i kontrolpanelet, om der er en printer med en udskrift der venter, og i så fald slet udskriften.
Avatar billede bas Forsker
04. marts 2014 - 14:20 #12
#6 RogerWilco Det er præcist et printjob der er fejlet på en printer der hedder DLEPR Measure Device.
Jeg har prøvet at slette jobbet og så må jeg se, om problemet er løst.
Avatar billede bas Forsker
19. marts 2014 - 14:08 #13
RogerWilco, vil du have points?
Så lukker jeg.
Avatar billede RogerWilco Seniormester
20. marts 2014 - 19:51 #14
(c: