Avatar billede holgerhn Nybegynder
03. marts 2014 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Iphone efter gendannelse: lås sim op

Hej eksperter! Jeg har et problem..
da jeg troede min iphone 4s var blevet stjålet, valgte jeg via. "find my iphone" at sige den skulle slette alt. det gjorde den så, da jeg senere fandt den her hjemme, og fik den på internettet.

dvs. at den jo gendannede sig selv, og jeg skal nu til at sætte diverse indstillinger: land osv. det går fint nok, men når den så siger "aktivere din iphone, dette kan tage nogle minutter" gider den ikke. det er fordi simkortet stadig er låst, men den giver mig ingen mulighed for at låse det op? (altså skrive koden til kortet) HVAD SKAL JEG GØRE!?

Håber virkelig i kan hjælpe mig..

/Holger
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2014 - 17:52 #1
Når sim-kortet er låst, så ringer du til din telefon-udbyders hjælp.
Avatar billede holgerhn Nybegynder
03. marts 2014 - 18:09 #2
ikke på den måde.. Man kan normal vis godt selv låse den op, men problemet er, at den lille "kasse" ikke kommer frem, så har ingen steder at indtaste koden
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2014 - 20:35 #3
Måske find my iphone skal se at den er fundet?

Hvad hvis du aktivere fly tilstand og derefter deaktivere det?

Har du haft den tilsluttet din pc (itunes)
Avatar billede holgerhn Nybegynder
03. marts 2014 - 21:20 #4
har slettet den på find my iphone, da dette skulle virke (har jeg læst mig frem til), men det gjorde det ikke..
- problemet er at jeg ikke kan komme ind på selve iphonen, da den ikke kan blive aktiveret.. hænger fast i start "menuen" hvor man skal vælge land osv.

så kan altså heller ikke tilslutte den itunes, da den bare siger "tilslut itunes, efter simkort er låst op"

/Holger