Avatar billede per2edb Praktikant
03. marts 2014 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webside placering

Jeg ønsker mit webside placering øget
Jeg har brugt Google og DMOZ
Har i forslag til andre generatorer
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2014 - 23:29 #1
Køb SEO-LEX og/eller SEO 2.0 - begge danske bøger skrevet på et let og tilgængeligt sprog. De forklarer hvad der skal til både på dit eget site og i verden omkring for at komme opad - sats aldrig på disse "få en trillion links" da du aldrig er herre over om det er gode eller dårlige links.
Avatar billede per2edb Praktikant
04. marts 2014 - 08:28 #2
Har jeg læst.

Er der andre der kan hjælpe med at få genereret links
Avatar billede keysersoze Guru
04. marts 2014 - 09:30 #3
Det lyder som om de ikke er læst så grundigt - det lyder som om du bare vil have en masse links i stedet for at gå efter kvalitetslinks og dem for du kun ved at at arbejde for det selv eller have tilstrækkeligt godt indhold til at andre gør arbejdet for dig; http://www.demib.dk/seo-succees-uden-linkbuilding/