Avatar billede Alios44 Praktikant
05. marts 2014 - 18:05 Der er 10 kommentarer

Jeg har 8gb på min mobil, men den vil ikke downloade apps

Hejsa!

Jeg har en Huawei Ascend Y100, og jeg har lige købt et nyt hukommelseskort på 8gb.

Problemet er bare, at når jeg downloader apps, så får jeg beskeder noget lign: "Der er ikke ledig plads"

Det er pænt træls, fordi jeg har ca. 7gb tilbage, og jeg forstår ikke, hvorfor den ikke vil hente flere apps.

Håber, at der er nogen, der kan hjælpe!
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2014 - 19:20 #1
Vælg instillinger, rul ned til lagerplads, se om dit sd kort er registreret.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2014 - 19:28 #2
En anden ting er at apps de ikke indstallere på sd kortet med det samme, ofte skal man flytte dem derover. Så det kan være at din intern hukommelse er fuld.
Avatar billede Alios44 Praktikant
05. marts 2014 - 19:52 #3
Der er netop også det, der er meget mærkeligt. Når jeg går ind i indstillinger, og ændre den til sd-kortet, så er det det samme. Det er meget mærkeligt.. gør jeg noget forkert?
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2014 - 20:00 #4
prøv at formater sd kortet.
Avatar billede Alios44 Praktikant
06. marts 2014 - 06:56 #5
Hmm.. hvordan gør jeg det?
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2014 - 11:22 #6
Vælg instillinger, rul ned til lagerplads,kør ned i bunden der står formater sd kort.
Avatar billede Alios44 Praktikant
06. marts 2014 - 11:48 #7
Den er "grå", altså, jeg kan ikke trykke på den.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2014 - 14:09 #8
Så er dit kort nok ikke registreret i telefonen, eller det er et forkert kort du har købt.
min er en huawei u9508 og jeg har sat et HD SD 32GB i og det virker
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2014 - 14:16 #9
Har lige set på kortet det er et micro HC SD 32 GB
Avatar billede dbentzen Nybegynder
04. marts 2015 - 22:24 #10
Som standard kan man ikke opdatere til et SD kort. SD kortet er tiltænkt billeder, musik, film og data til APP's, men ikke kernen i selve APP'en.