Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre region 1 (USA) DVD - til regionfri - DVD cloner

Hvilket program er det mest avancerede i øjeblikket?

Har rodet rundt på nettet og er nu blot forvirret. DVD clonerne på download.com skriver ikke udtrykkeligt at de kan gøre region 1 til regionfri. Men det er måske af juridiske årsager?

Så fandt jeg en, der hed CD Cloner 8, der skrev at produktet kunne alt, inklusive fjerne regionskrypteringen, men det endte i ingenting. Da jeg gik videre til køb, hed produktet pludselig noget helt andet. DVD Cloner 2014 -agtigt :-)

Hvorfor besværet? Fordi DVD-kassen er kun lavet i region 1 udgave.

Hvad mener eksperterne?
Avatar billede madklub Guru
06. marts 2014 - 22:05 #1
Jeg bruger AnyDVD
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2014 - 15:59 #2
Tak, ser på dette produkt.

Er der andre, der vil dele deres erfaringer?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 18:06 #3
@madklub

Tak for tilbagemeldingen.

Smid venligst et svar.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 19:08 #4
Nå men så lukker jeg.