Avatar billede thorndahl Nybegynder
08. marts 2014 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CSS - Tabel/TD height i Internet Explorer - hjælp

Jeg har et problem i internet explorer på denne side: http://2299856.shop14.dandomain.dk/ - produktmenuen ude til venstre vil ikke folde sig ud til den korrekte højde - den bibeholder højden der svarer til indeholdet i dens egen størrelse.

Jeg har pt sat højden til  .ProductMenu_TD{height:2500px} for at alle varer bliver vist, men fjerner jeg den så vil siden aldrig blive længere end venstre sides indhold er... er der nogen der kan hjælpe hurtigst muligt???? Det er kun i internet explorer problemet er - i andre browsere er det ikke et problem.
Avatar billede thorndahl Nybegynder
08. marts 2014 - 11:13 #1
Probelemet er at produkterne i midten bliver bare kottet af hvis jeg fjerner height :(
Avatar billede thorndahl Nybegynder
16. december 2014 - 14:57 #2
ok jeg lukket selv denne gamle sag