Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2014 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hotmail

Hejsa,

Har et spørgsmål vedr hotmail.com
Jeg vil gerne ændre gendannelses mailen under indstillinger til en anden. Men når jeg vil ændre den skriver de at man ikke vil kunne logge ind i 30 dage??
Mit spørgsmål går på hvordan man ændre mailen fra start til slut.

Min søster er i skilsmisse og det er eksmanden så i øjeblikket får tilsendt gendannelses koden.

Kan nogen hjælpe :)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2014 - 17:48 #1
bare spring ud i en ny identitet. Opret en ny mail (hotmail er alligevel ude, så outlook.com eller gmail) og skriv lige til alle adresser (pånær exen), at der er en ny mail-adresse.
Det rydder også op i spam.
Avatar billede annacecilie Nybegynder
08. marts 2014 - 21:17 #2
Brug gmail hvis du er på jagt efter et ultra simpelt mailprogram.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 16:44 #3
Jeg nedlage mailen. Er der een som kommer med et svar så jeg kan give point?

Tak for svarene
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2015 - 22:21 #4
Luk