Avatar billede Caso Praktikant
09. marts 2014 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i Windows Billedfremviser.

Jeg har, for kort tid siden, investeret i en ny PC. Den er naturligvis pre-installeret med Windows 8, senere opgraderet til 8.1 Jeg har ligeledes investeret i den nye Office-Pakke. Mit spørgsmål går på Windows Billedfremviser. Jeg har rigtigt mange mapper med billeder. Det går mig på at, når jeg åbner en af mapperne, er der, sædvanligvis, et ikon for hvert billede. I dette ikon er bare en "fjollet" farvelagt og helt ens tegning for hvert billede. Tidligere (på min gamle PC med Windows 7) kunne man se selve billedet/indholdet i ikonet. Det er noget af det jeg savner aller-mest i det nye, og ellers velfungerende Windows 8. Jeg mener at jeg har prøvet alle indstillinger, dog uden held. Jeg håber, og ønsker meget at nogen kan hjælpe mig med en eller anden "fidus" hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg er ikke interesseret i en eller anden "lappeløsning" hvor man skal downloade et program for at gøre det muligt. På forhånd tak ! Carsten
Avatar billede Caso Praktikant
08. april 2014 - 10:09 #2
Da ingen ser ud til at kunne svare på mit spørgsmål lukker jeg det. Håber at dette er måden at gøre dette på ?
Avatar billede Caso Praktikant
23. april 2014 - 13:47 #3
Da ingen ser ud til at kunne svare på mit spørgsmål lukker jeg det. Håber at dette er måden at gøre dette på ?