Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2014 - 15:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Links i e-mail

Jeg har tilmeldt mig et nyhedsbrev. Men hver gang jeg får det, kan jeg ikke umiddelbart åbne en nyhed i browseren ved at klikke i mailen, uanset jeg igen og igen har klikket "Aktiver hyperlinks" og/eller "Tilføj domænet bla bla bla på listen Afsendere, deer er tillid til".

Outlook 2003.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2014 - 15:04 #1
Altså "Tilføj domænet bla bla bla på listen Afsendere, der er tillid til" fungere ikke ...
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2014 - 14:30 #3
1. Alt er fuldt opdateret.

2. Fabelagtigt. Så må lortet blive mere og mere hullet og jeg må blive fast "kunde" hos spywarefri. De får mig ikke til at købe en nyere. Er glad for den jeg har!! Desuden har jeg ikke råd. Koster jo en formue.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2014 - 14:33 #4
Betyder det også, at man ikke efter en geninstallering ring af Windows og efterfølgende Outlook og Word, ikke længere kan hente de opdateringer der allerede ér udkommet?
Avatar billede PhillipAndersen Nybegynder
11. marts 2014 - 14:46 #5
Jeg har løst problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"

Det burde løse dit problem :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2014 - 18:35 #6
Tak. Prøver.

Support til Office 2003-produkter ophører d. 8. april 2014.
http://office.microsoft.com/da-dk/help/support-til-office-2003-ophorer-HA103306332.aspx

Betyder det også, at man ikke efter en geninstallering ring af Windows og efterfølgende Outlook og Word, ikke længere kan hente de opdateringer der allerede ér udkommet??
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2014 - 13:23 #7
????????????????
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2014 - 01:28 #9
Har spurgt Microsoft. Man vil fortsat kunne hente de opdateringer der ér kommet.

Er endnu ikke nået længere med det andet.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 17:55 #10
Og kommer det heller ikke. Tør ikke rode med det.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 00:52 #11
.