Avatar billede sve80 Nybegynder
11. marts 2014 - 03:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smartphone ladekabel med ekstra stiklængde

Jeg har netop fået ny smartphone (Sony Xperia Z1 Compact) og har sat den i et lækkert flip-læderetui for at beskytte den.

Mit problem er at hullet til ladestikket i etuiet ikke er stort nok til at ladestikket (USB Micro-B) kan komme i bund. Det virker fint nok men det er tydeligt at stikket kun lige akkurat har fat.

Jeg er garanteret ikke den eneste der irriteres over dette, men alligevel kan jeg ikke finde et ladekabel med ekstra stiklængde i en dansk butik.

Nogen der ved noget?
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2014 - 12:06 #1
Hvad med at gøre hullet i etuiet større?
Avatar billede sve80 Nybegynder
11. marts 2014 - 12:51 #2
Er desværre ikke en option. Telefonen sidder i et hårdplastbeslag, som er fastgjort til læderetuiet. Plastbeslaget er i forvejen tyndt de steder, hvor der er huller til forskellige knapper og indgange på telefonen, så de kan ikke udvides.
Avatar billede sve80 Nybegynder
24. marts 2014 - 17:16 #3
Vi lukker - ingen løsning fundet.