Avatar billede olekaare Juniormester
12. marts 2014 - 09:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undskyld mit naive spørgsmål om wlan-bridge

Jeg er tæt på at anskaffe mig følgende wlan-bridge, DAP-1522:

http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/connect/access-points-range-extenders-and-bridges/dap-1522-xtreme-n-duo-wireless-n-access-point

Min router har WPS (Wi-fi Protected setup), så tilkoblingen vil givet kunne ske problemfrit og tanken er, at denne bridge skal tilsluttes ethernet-indgangen på min satboks, som desværre kun har LAN og  WLAN - ved det fungerer fra andre brugere.

Spørgsmålet er om denne konstellation på nogen måde vil påvirke min download/upload hastighed, når jeg surfer på nettet med mine bærbare computere via min router?

mvh
Avatar billede olekaare Juniormester
12. marts 2014 - 09:42 #1
... der skulle have stået "som desværre kun har LAN og ikke WLAN"
Avatar billede olekaare Juniormester
11. april 2014 - 08:51 #2
problemet løst