Avatar billede MadsDue Nybegynder
12. marts 2014 - 14:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Magento shop

hej

Hvilket hotel skal jeg bruge til min webshop...

Jeg har designet et webhotel og skal have fundet en webhost.

Der vil være 10.000 + produkter..

Jeg ved ikke hvor meget server plads jeg skal gå efter, trafik eller database str.?

Jeg vil gerne finde en, som passer til shoppen og ikke "skyde fulge, med en kanon".

Er det bare magentohotel.dk jeg skal snuppe`?
Avatar billede vpspro Nybegynder
12. marts 2014 - 14:52 #1
Du kan også kigge på ind hos os på https://www.vpspro.dk

MEDIUM er fint at starte ud med og ellers kan der opgraderes nemt.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
12. marts 2014 - 14:55 #2
okay..

har også kigget på http://www.unoeuro.com/

Ved bare ikke hvor meget plads man skal bruge på sin webserver. de tilbyder nemlig max 4000 MB..
Avatar billede vpspro Nybegynder
12. marts 2014 - 15:46 #3
Magento kræver normalt rimelig meget power - jeg tror du får svært ved at køre Magento på et alm. webhotel.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
12. marts 2014 - 15:54 #4
Ja.

Men UnoEuro tilbyder ubegrænset trafik.
dog har de max server plads p 4000 MB..

Ved ikke om det vil blive en begrænsning, på min shop.
Avatar billede leif Seniormester
12. marts 2014 - 23:20 #5
http://www.magentohotel.dk/ de plejer at være til at snakke med.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
14. april 2014 - 15:02 #6
fandt selv løsningen
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2014 - 21:58 #7
Så kunne det vil være værd at skrive hvem du havde valgt eller mener du ikke at vi kan bruge det til noget, selvom vi har brugt tid på dig.