Avatar billede Asger Carlsen Nybegynder
12. marts 2014 - 16:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny router der understøttet 50/50 MBit internet

Syntes normalt ikke det er gode breve man får fra sin TV/Internet udbyder, men det skete for mig den anden dag.

De hæver min hastighed på mit fiber fra 30/30 til 50/50 Mbit.

Det betyder det er på  høje tid at skifte min gamle router til en ny, der trådløst kan understøtte den højere hastighed.

Nogen der kender til en router der kan understøtte hastigheder på 50/50 trådløst?, eller I så fald hjælpe mig med hvad jeg skal kigge efter for at være sikker på den kan?
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2014 - 02:19 #1
jeg har også 50/50 inet mit setup er gammel slave-computer son triller PFsense (firewall/router) og vidre til en switch og fra switch til computer og AP

har FULD SPEED over alt det er selvføglige den mest strøm slugne men det virker og endeløse muligheder i setup

ellers ville jeg tage en router UDEN AP da det sløver og banke et ap på bagefter
Avatar billede Asger Carlsen Nybegynder
27. april 2014 - 13:22 #2
tak for input