Avatar billede svendervin Nybegynder
13. marts 2014 - 22:39 Der er 3 kommentarer

optagelse af tv 2 natholdet

Er der en som kan hjælpe mig med en kopi af tv natholdet fra den 11. marts. Eller en der kan fortælle mig hvordan jeg eventuelt kan gøre. Vil blive rigtig glad hvis der er en der kan hjælpe mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2014 - 01:08 #1
Avatar billede svendervin Nybegynder
14. marts 2014 - 10:05 #2
ja det er rigtigt vejmand, men hvordan får man lavet en kopi af udsendelsen så man kan lægge det på en skive og gemme det?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2014 - 11:50 #3
Det er desværre ikke lovligt. Citat: Du må ikke udsende indholdet fra TV 2 Play offentligt, og du må ikke kopiere eller distribuere indholdet fra TV 2 Play.

http://play.tv2.dk/about/article/50109597/