Avatar billede h_s Forsker
15. marts 2014 - 14:37 Der er 1 løsning

iTunes bibliotek flyttes til NAS

Hej

Jeg har i iTunes flyttet biblioteket til min NAS uden problemer. Alt mit musik kan nu spilles via mit Apple TV mv.

Men når jeg kopier .mp4 film ind i iTunes via drag and drop så ligger de sig på min hardisk på computeren - Hvordan kan det være?
Hvordan retter jeg det? Det er en iMac!
Avatar billede h_s Forsker
04. maj 2016 - 12:24 #1
Spørgsmål lukkes, da der ingen respons har været i over 2 år :-)