Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2014 - 00:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nedlagt profil?

Jeg er lige pludselig blevet til en nedlagt brugerprofil.  Hvordan er det gået til?

Kan jeg redde mig ombord igen?

Christian
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2014 - 06:58 #1
Ja det kan du sikkert. Og da du har lagt dit spørgsmål i den rette kategori så vil jeg tro at repox (coadmin) vil se det og rette det. Hvis ikke det sker i løbet af et par dage skriv en intern meddelese til ham. Han plejer at reagere rimelig hurtigt :-)
PS spørgsmål vedr Eksperten er gratis, så når du skal lukke her igen lægger du selv et svar og lukker tråden.
Men du er jo ikke fysisk nedlagt af Eksperten. Det ser bare sådan ud. For ellers kunne dette spørgsmål jo ikke været skrevet.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 11:03 #2
Tak, så kan jeg sove roligt igen ;)

Christian
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2014 - 15:35 #3
husk at acceptere svaret når problemet er klaret.
Avatar billede repox Seniormester
01. april 2014 - 07:59 #4
#1
Jeg har rettet dit brugernavn til.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2014 - 17:01 #5
Tak skal du have

Christian