Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 03:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kontakter forsvundet

Samsung G3 light - windows
Har lige haft mit kort ude for at taste et andet kort, og efter at have sat det rigtige i igen siger uret 01.15 01.01 - og alle mine kontakter, som lå på kortet er væk.
Hvad helvede har den fundet på - og er de virkelig væk?
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 03:54 #1
Desuden kan jeg ikke komme på nettet - fordi det kræver wifi
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 04:05 #2
Og når jeg forsøger at ringe op, skriver den "ikke registreret på netværk"
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 04:11 #3
Men det er vel også mærkeligt at den ikke bad om kode, da jeg startede den op efter at have sat det rigtige kort i igen. Kan jeg på en eller anden måde komme til at taste det ind?
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 04:14 #4
Skriverm at mobilt netværk er afbrudt og telefonnummer ukendt. tjenestetilstand ude af drift.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. marts 2014 - 04:25 #5
Man skal skubbe simkortet helt ind - ellers virker lortet ikke :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
PINLIGT