Avatar billede bosse88 Nybegynder
16. august 2001 - 22:07 Der er 12 kommentarer

Freepaq hadere se lige her! MEGA LOL!

hæ hæ hæ....

se lige denne adresse: http://www.skodpaq.subnet.dk
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
16. august 2001 - 22:10 #1
*griner*
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2001 - 22:10 #2
fed
Avatar billede arne_byste Nybegynder
16. august 2001 - 22:11 #3
LOL!
Avatar billede zeth Nybegynder
16. august 2001 - 22:38 #4
Hehe fedt initiativ.. men okay, tror godt jeg kunne have fundet på en masse endnu mere negativt
Avatar billede bosse88 Nybegynder
17. august 2001 - 15:33 #5
jeps, man skulle hvis videre udvikle siden ;)
Avatar billede kaese Nybegynder
25. august 2001 - 19:25 #6
Heeh.. ledt nok. \'Ugens skod-tilbud\' er meget spas *g*

Men øhh.. *ER* freepaq et skod-sted at blive hostet? (hvis man kan leve med reklamen for oven?)
Avatar billede repox Seniormester
09. september 2001 - 11:54 #7
kaese )>

freepaq har en af de dårligste optider i DK!
JeppoNet.dk har en optid på 99.9 procent samt en kanongod service, hvorimod freepaq ikke engang har hverken tal eller kan sætte garanti på optiden og der findes intet der hedder kundeservice hos freepaq!
Flere og webhotelsudbydere er desværre også ved at komme ned på et plan hvor kundeservicen er bedre i den lokale bilka, og derfor vil jeg råde dig til at forespørge om hvilken service du får hos de forskellige udbydere!

Udbydere som jeg ikke vil anbefale er:

www.dataweb.dk
www.digiweb.dk
www.subnet.dk
www.freepaq.dk
www.pishans.dk
www.netttonet.dk
www.webhosting.dk

er der nogle som deler andre meninger om de nævnte websites er jeg ikke interesseret i at høre dem! Jeg går ud fra fire ting ved en udbyder: Prisen, tjenester, servicen og optiden!

//shady
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. september 2001 - 12:13 #8
Det vil sige at jepponet er nede i over 100minutter hver uge?
Det er ikke specielt imponerende.

Synes ikke siden er videre sjov, der er gjort alt for lidt ud af den.

Skal vi snart have lukket dette spørgsmål?
Avatar billede mukanus Nybegynder
14. september 2001 - 12:14 #9
argh den side er jo vildt gammel !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. september 2001 - 12:20 #10
Jeg FATTER virkelig ikke at folk snakker skidt om en service som Freepaq. Jeg selv er ganske godt tilfreds. Jeg oplever ikke værre nedetid end mange andre steder.

Man kan naturligvis ikke påregne samme niveau af service som på mange andre webhoteller... men hey... det er GRATIS... og det er en FRIVILLIG sag om man vil benytte dem... såehm... get a life... brug tiden på noget mere fornuftigt end ligegyldigt brok :)

NanoQ
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. september 2001 - 13:53 #11
\"get a life\"
- undlad venligst at benytte den sætning mere end højest nødvendig, da den oftest benyttes af 12årige poptøser der synes at \"computernørder er dumme\".

Skal lige siges at min kommentar klokken 12:13:39 var til Shady.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. september 2001 - 14:01 #12
nix... det er de 12-årige poptøser der skal undlade at misbruge den :)