Avatar billede Brydes Nybegynder
16. marts 2014 - 17:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

allokering af usb stik

Hej Eksperten.
Er helt ny omkring forum osv, så derfor hav lidt tålmodighed .
Har generelt godt kendskab til IT osv.
Har en USB nøgle på 64 Gb, men jeg kan nu kun se 32 Gb på den.
Har prøvet at formaterer den (NTFS) men stadig kun 32 Gb.
Diskhåndtering viser 32 Gb allokeret og de sidste ca 29 Gb ikke
allokeret. Kan ikke i diskhåndtering få lov til at "fiske" de
sidste Gb ud af den, da de menuer er Lowlightet. Bruger Win 8.1.
Hvordan får jeg nøglen tilbage til 64 Gb ???
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2014 - 18:30 #1
17. marts 2014 - 11:15 #2
HEJ,

Havde et lignende problem på min gamle (frika-)DELL(-e) maskine. Kunne ikke finde en 32 GB USB dongel.

Hældte problemet i hovedet på DELL-folkene, som sagde at det var et BIOS-problem. Og at maskinen ikke understøttede så store USB-dongler. Jeg opdaterede BIOS'en og viola havde jeg 32 GB dongler ....

Kan det være problemet ??

KR
Avatar billede Brydes Nybegynder
17. marts 2014 - 16:33 #3
Hej, igen.
Har nu selv løst problemet, med EaseUS Partition Master Pro.
Udvidede de 32 Gb op til 64 Gb og vubti, så var det gjort.
Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2014 - 23:39 #4
Ok, men hvorfor pro? kunne den gratis som jeg linkede til ikke klare det?
Avatar billede Brydes Nybegynder
18. marts 2014 - 16:53 #5
Hejsa igen.

Sorry ja39, men havde løst det inden jeg så dit link.
Men har nu været på linket og det ser osse godt ud, så
det vil jeg prøve ud nu, osse. Tak
Som tidligere skrevet, er jeg ret ny i dette med forum osv og aner
ikke hvad disse "point" er for en ding ???
--- og iøvrigt, er der ikke noget med at "tråden" skal sluttes,
eller hur !??!!
Hilsen en lidt forvirret  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 17:48 #6
Nå du havde løst problemed ok.
Jo det er rigtigt, at man bør lukke sine spørgsmål.
Du accepterer bare dit eget svar, så er det klaret:-)