Avatar billede snigendeulv Nybegynder
16. marts 2014 - 20:07 Der er 1 kommentar

MacBook Air, fejl under opstart

Hej Eksperter

Min MacBook Air har problemer. Håber I kan hjælpe.
Under opstart stopper den umiddelbart efter den grå skærm og kan ikke komme videre. Skærmen er sort og der er en muse-pil som kan flyttes, men den kan ingenting.
Problemet er det samme i fejlsikret tilstand og jeg har geninstalleret OS to gange (cmd + R), men det ændre ikke ved situationen.
(cmd + Alt + P + R) hjælper heller ikke.

Nogen idéer.
På forhånd tak

MacBook Air 13, dec 2011, OS Maverik
Avatar billede Andershoegh Seniormester
17. marts 2014 - 07:41 #1
Hvis du ikke får et svar her, er det min erfaring, at der er bedre chancer for en løsning i dette forum

http://www.macnyt.dk/forum/