Avatar billede grafik-anders Mester
16. marts 2014 - 21:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forsøger at fjerne filen 'mdnsNSP.dll', men får beskeden, at filen er i brug?

Hej

Jeg har forsøgt at rense min computer for alt, som har med Itunes at gøre, men kan ikke få lov til at fjerne filen:
C:\Programmer\Bonjour\mdnsNSP.dll

Jeg får beskeden, at filen er i brug selvom, at jeg har fjernet Bonjour (eller tror, at jeg har det). Ideen er, at jeg efterfølgende vil geninstallere Itunes i håb om, at jeg derved kan få det til at virke igen. Itunes virkede nemlig ikke.

Jeg bruger XP på en Boot-camp MacBook.

Håber, at der er en, som kan hjælpe.?

De bedste hilsner
Anders
17. marts 2014 - 06:13 #1
... i [Fejlsikker Tilstand] ?
Avatar billede grafik-anders Mester
18. marts 2014 - 11:11 #2
Det har jeg prøvet, men det kunne jeg heller ikke?
18. marts 2014 - 12:20 #3
What ? Det burde den da kunne ??

Se i [JobListen] om der skulle være noget mht  mdnsNSP.dll  ??
Avatar billede grafik-anders Mester
18. marts 2014 - 14:20 #4
Det har jeg også gjort. Jeg kan ikke finde noget under 'processer'. Jeg prøvede at lukke alt tænkeligt, mens jeg var i fejlsikret tilstand indtil min maskine begyndte at tælle ned til tvangslukning.

Under: 'Administration'> 'Tjenester' er der en tjeneste, som hedder 'Apple Mobile Device'. Den har jeg også sat til 'Deaktiveret', men det har heller ikke gjort en forskel. Jeg kan i det hele taget ikke forstå, hvorfor den stadig er på listen, da jeg har (forsøgt) at slette alt, som har med mine apple-enheder at gøre for at kunne geninstallere det hele på ny.

Hvad kan jeg ellers gøre - har du et godt bud?
19. marts 2014 - 12:30 #5
Hmmm...

Download [HiJackThis]

http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/

Kør den (og ikke andet)

[Open The Misc. Tools ...]
[Delete a file on Reboot]
... find filen
C:\Programmer\Bonjour\mdnsNSP.dll

Følg guiden ...
Avatar billede grafik-anders Mester
23. marts 2014 - 11:44 #6
Tak for det. Jeg fik filen slettet :)

Problemet er bare, at det ikke afhjalp mit problem. Når jeg installerer Itunes igen får jeg stadig fejlmeddelelsen:
"AppleMobileDeviceHelper.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden", når jeg starter Itunes. Hvad pokker gør jeg?

Er jeg nødt til at installere et nyt styresystem (win7) for at kunne synkronisere min telefon igen eller kan jeg på en eller anden måde fikse min eksisterende winXP-installation, så Itunes virker på den?

Jeg ved, at jeg nu er udover, hvad jeg oprindeligt spurgte om.

Håber, at du kan hjælpe?
Avatar billede grafik-anders Mester
13. april 2014 - 16:52 #7
Hvis du kommer med et svar, så er der points :)