Avatar billede petert Forsker
17. marts 2014 - 09:34 Der er 5 kommentarer

Hjælp til netværk, lavt trådløst signal.

Hej
Jeg har et problem med for lavt trådløst signal i alm. parcelhus.
Jeg har
1. Cisco EPC3925 stofanet.(placering i teknikskab bryggers)
2. fast ip til noget lysstyrings box.(placering i teknikskab bryggers)
3. Air port extrem 4 generation.(ikke tilsluttet i øjeblikket.)

Jeg har brug for 7 (kat 6) kablede porte (6 + 1 til lysstyrings box.)Disse er fortrådet til teknikskab
+ forbedret trådløst signal i huset.
Spørgsmål.

Er der nogle der har en god løsning?
Kan Airport extrem sidde i teknikskab i bryggers i den ene ende af huset, eller skal denne flyttes ind i midten af huset.?

Hvis en løsning kræver andet udstyr, er jeg indstillet på at købe dette.
Hvad vil i foreslå jeg prøver.

MVH
Petert
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2014 - 12:38 #1
jeg ville personligt aldrig sætte en router i et skab - så Airport midt i huset.
Avatar billede petert Forsker
02. april 2014 - 07:30 #2
Jeg  har nu fået storfa til at ændre i deres Cisco EPC 3925
Nu virker airport som trådløs via fabel til midt af huset.
Den faste ip er koblet til Cisco og dette virker også.
Når jeg søger efter net er der nu 2 trådløse et via Cisco og et via airport, er dette ikke forkert, ?
Hvordan kan jeg slukke det trådløse i Cisco og stadig have de 4 fortråede til rådighed?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2014 - 07:57 #3
Stofas teknikere kan bare lukke for wifi i Cisco.
Avatar billede petert Forsker
23. juni 2014 - 07:25 #4
tak for hjælpen
Læg venligst et svar så jeg kan lukke dette.
MVH
Petert
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2014 - 07:38 #5
Bare luk selv.