Avatar billede Jannickhess Professor
17. marts 2014 - 16:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kopiere youtube video fra savetube.com ?

Hejsa, jeg har fundet noget på youtube.com som jeg gerne ville kopiere, men her i dag kan jeg ikke få det downloadet.

Hvad kan der være galt?

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2014 - 17:02 #1
prøv fra alm youtube at få vist film.
og samtidig starter du http://www.ytddownloader.com/ som du har installeret i forvejen. Adressen kan du så kopiere til ytd, og husk lige at sætte opløsningen til maks også.
Avatar billede bumble Praktikant
17. marts 2014 - 17:49 #2
http://www.youtube.com/watch?v=9QTcRu85NLA - Der er der en der har lavet en youtube video der forklarer hvordan du fx. kan hente en youtube video.

Jeg har ingen ide om hvad der er galt i dit tilfælde, men hvis du bruger den her metode istedet burde der ikke være nogen problemer.
17. marts 2014 - 21:39 #3
... og så bør du også fortælle
Hvilket Styresystem ?
Hvilken Browser / Version ?
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:13 #4
Lukker