Avatar billede skoop Praktikant
18. marts 2014 - 01:24 Der er 3 kommentarer

Stream video fra torrent

Er der et eksisterende bibliotek som understøtter at streame f.eks. en video fil fra en torrent? eller er der en anden måde at opnå dette?
Avatar billede shako Novice
18. marts 2014 - 08:43 #1
Du kan ofte streame video igennem en ganske almindelig torrent - fx uTorrent understøtter det. Når du er igang med et download er der en "Stream" knap til højre.
Avatar billede skoop Praktikant
19. marts 2014 - 22:27 #2
Tak for din løsning shako, men mente nu mere om der var et bibliotek eller en anden metode, som jeg kan implementere i min egen kode =)
Avatar billede montago Praktikant
30. april 2014 - 14:08 #3
endnu engang:

video streaming og torrent har intet med hinanden at gøre.