Avatar billede flemon Nybegynder
18. marts 2014 - 10:31 Der er 1 løsning

Hvorfor overfører Office 365 ikke mails fra Outlook?

Hej.

Vi er ved at sætte Office 365 op for en kunde med 5 brugere.
Vi har deres gamle mails i en PST fil som vi importerer i en Outlook, som er sat op til deres Office 365.
PST filen er læst ud fra Outlook 2010, og importeret i en Outlook 2010.
Ikke alle mails kommer dog over i Outlook 365. Vi har førsøgt at lave en ny PST fil, importere den igen, uden held.
Når vi importerer PST filen til den Outlook vi har sat op på en anden maskine, kommer alle mails godt nok med ind. Det er dog ikke alle der bliver importeret over i Office 365. Der er ikke noget specielt ved de mails der ikke kommer med over. De ligger ikke i samme mappe, de ligger ikke sidst, indeholder ikke noget specielt eller noget.
Vi har oplevet det ved en anden kunde, hvor vi importerede PST filen flere gange, og til sidst lykkedes det. Vi troede det var en engangs ting, men åbenbart ikke.
Er der andre der har oplevet dette, og har en fiks løsning?
Avatar billede flemon Nybegynder
09. september 2014 - 16:00 #1
Lukket