Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 14:41 Der er 1 kommentar

WooCommerce priser i øre

Hej Aminoer.

Mine priser på produkterne, i min webshop vises med moms MED øre.
f.eks.: iPhone 5C 5000,25 kr. det står både før man indsætter til kurv, og når man skal videre til bestilling, nogle som ved hvordan jeg kan ordne det, til normale tal uden øre? Jeg bruger WordPress WooCommerce.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 14:54 #1
Lige en hurtig update..

Når man skal til at købe produktet, og ikke har tilføjet til kurven endnu, står der øre med, det skal fjernes. Det må evt. gerne også afrunde selve tallet til nærmeste f.eks 54,25 kr. til 50 kr.

I kurven må der gerne stå "moms 20,60" men ikke når man skal til at tilføje, ellers ser det for rodet ud