Avatar billede lektortl Juniormester
19. marts 2014 - 18:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af tekstvariable i en celle

Cellen C9 skal gerne indrettes, så der kan vælges én ud et antal mulige standardtekster ind i den.
Fx. så der kan vælges én af "index" eller "almindelig" eller"speciel".
Det må da kunne lade sig gøre.
Avatar billede kim1a Ekspert
19. marts 2014 - 19:09 #1
Er teksten skrevet ind i en kolonne et andet sted i arket så kan du bruge listefunktionen under datavalidering.
Avatar billede lektortl Juniormester
22. april 2014 - 12:20 #2
kim1a:
OK - jeg fandt ud af det.
Kan du ikke sende et svar?
VH  lektortl
Avatar billede kim1a Ekspert
22. april 2014 - 22:51 #3
Du er velkommen til at tage den selv, mit svar var sikkert ikke konkret nok.
Avatar billede lektortl Juniormester
23. april 2014 - 10:48 #4
Dit svar var ganske ikke særlig konkret, men jeg fik dog en ledetråd, og dermed får du dine points.
Tak for det.