Avatar billede drgonzo Praktikant
20. marts 2014 - 11:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skifte sprog i Office 2007 (Outlook)

Hejsa

Hvis man først har installeret en engelsk office, er der nogen måde at skifte til dansk?

På forhånd tak
20. marts 2014 - 12:21 #2
Du skal have Microsoft Office Language Packs for at ændre sprog i menuer, hjælp, stavekontrol osv.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. marts 2014 - 14:06 #3
Det kommer lidt an på... Hvis du snakker mappenavne i din Exchange-postkasse, så tager de navn efter sproget i den allerførste klient, der forbinder til den. Det kan lade sig gøre at skifte efterfølgende, men det er (så vidt jeg husker) noget bøvl.
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. marts 2014 - 19:05 #4
De sprogpakker er det noget man bare kan downloade fra MS?
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2014 - 16:07 #5
Nå installerede bare en Dansk Office 2010 i stedet. Smid svar hvis i vil have lidt point for besværet, har rigeligt :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. april 2014 - 20:24 #6
Ind imellem kan den enkleste løsning være den bedste. Men ja, sprogpakkerne kan hentes som en samlet klump, hvor du kan udpege dem, du ønsker at installere.
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. april 2014 - 18:30 #7
Ja det var mest fordi den Com jeg installerede på tilhørte en der ikke er så god til computer og MS har det med at ændre en del.