Avatar billede drgonzo Praktikant
20. marts 2014 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GMAIL Sletter mails der gemmes

Hejsa

Min nabo bruger gmail sammen med sin Outlook. Nu vil han så sende alle sine gemte mails til sig selv igen og gemme dem i gmail, så han har dem liggende i GMAIL og outlook.

Vi har oprettet personlige mapper at gemme under i GMAIL. Men ca 1-2 min efter en mail er gemt er den forsvundet igen. Jeg kan så sende en ny mail, gemme den, gå i mappen og åbne den, gå ud af mailen igen og så er de gemte mails der. 1-2 min senere er de væk igen og jeg kan gøre det samme en gang til...

Jeg har prøvet at oprette nye labels at gemme under og synes jeg har checket alle indstillinger, men den gør bare det samme.

HJÆLP :(
Avatar billede sonalias Seniormester
20. marts 2014 - 13:21 #1
Vil gætte på at du henter dine gmail emails ned i outlook, og så er der et flag der hedder "Efterlad kopi af email på serveren" som sikkert ikke er sat. Så hver gang du sender en mail fra outlook til gmail, henter outlook den tilbage igen ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. marts 2014 - 19:04 #2
Det burde vel ikke fjerne gemte mails fra personlige foldere?
Avatar billede sonalias Seniormester
25. marts 2014 - 10:22 #3
Jo, hvis du ikke kun har sat outlook til at hente nye mails, men også alle dem der ligger på serveren
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2014 - 16:08 #4
Det klarede sagen. Smid svar :)
Avatar billede sonalias Seniormester
03. april 2014 - 10:03 #5
Det var godt! :)