Avatar billede Rapala Nybegynder
20. marts 2014 - 16:01 Der er 4 kommentarer

Email notifikationsprogram

Hej

Jeg har pt programmet Signals der giver mig en notifikation når en modtager har åbnet min mail.
Det virker bare ikke specielt godt, der er en del mailprogrammer det ikke understøtter.

Er der nogen af jer der kender et bedre freeware program end Signals?
Avatar billede sonalias Seniormester
20. marts 2014 - 17:10 #1
Det er ikke pga Signals fungerer dårligt, de fleste email udbydere (f.eks gmail) understøtter ikke længere denne funktion :)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2014 - 17:34 #2
Jeg bruger Poppeeper. Den fungerer udmærket med IE. Firefox og Chrome. Den har forskellige options. http://www.majorgeeks.com/files/details/pop_peeper.html
Avatar billede Rapala Nybegynder
21. marts 2014 - 00:24 #3
Det går fint med at modtage notifikation når der er nogen der åbner fra Gmail.
Inde på Signals siger de at det er fordi der er nogen mailprogrammer der ikke automatisk loader det usynlige billede der er sat ind i den mail man sender.

Kan Poppeeper give notifikationer når mine mails bliver åbnet og virker det til OSX?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 11:23 #4
OSX det er jo Apple, men det fremgår ikke af dit spørgsmål.Så nej Poppeeper er et windows program.