Avatar billede heltborg500 Praktikant
20. marts 2014 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke gå på internettet med internet eksplorer

Mener jeg har beskrevet problemet før i dag men kan ikke se det. Derfor prøver jeg igen:
Altså jeg kan ikke gå på nettet med internet eksplorer. Det går fint nok med google crome. Kører win8.1 64 bit
Nogen gode råd? på forhånd tak

Heltborg500
21. marts 2014 - 06:32 #1
... hvordan er fejlmeddelsen ?

HAR det virket ?

Trådløs eller 'trådet' ?
Avatar billede heltborg500 Praktikant
04. april 2014 - 10:48 #2
Gå på nettet til denne vejledning:

http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/install-ie#ie=ie-11

Først fjerne hakket for IE 11, boote og sætte det igen og igen boote. Vupti nu har jeg igen IE 11 på min PC