Avatar billede sadiq81 Nybegynder
20. marts 2014 - 22:39 Der er 1 løsning

Langsomt wifi kun på pc/mac men ikke iphone

Hej

Her det sidste stykke tid er mit wifi blevet værre og værre. Problemet opstår kun på min mac (2009)og min hustru pc(2013), men ikke på min iPhone. Kører jeg hastighedstest på pc/mac får jeg måske 1 mbps men på iphonen får jeg 50 mbps.

Jeg har prøvet med en Airport Express og en Asus RT--AC56U router med forskellige kanaler.

Nogen gode ideer?
Avatar billede sadiq81 Nybegynder
20. marts 2014 - 23:15 #1
Ok så er mysteriet løst, der stod en trådløs hjemmetlf lige ved siden af vores arbejdsplads. Efter jeg slukkede den kører nettet perfekt.