Avatar billede kenspa Nybegynder
21. marts 2014 - 00:29 Der er 4 kommentarer

Billed kartotek

Hej Alle

Jeg søger et program hvor jeg kan indsætte portrætfotoer med navn og senere hen publicere det på PDF eller JPG. med miniaturebilleder af portrætterne og navnet nedenunder. Gerne  med en opdeling af klasser og hold

Med venlig hilsen

Kennet
21. marts 2014 - 06:35 #1
Velkommen til E. ...

Hmmm... Under hvilket Styresystem ?

Kig evt. på

http://picasa.google.com/intl/da/
Avatar billede supertekst Ekspert
21. marts 2014 - 09:16 #2
Har tidligere konstrueret et system til skolefoto baseret på Microsoft Office.
Avatar billede kenspa Nybegynder
21. marts 2014 - 09:47 #3
Mange tak

I Picasa kan jeg desværre ikke finde ud af at få billedets navn med på noget som helst. Er der evt et tip der.

Baseret på Microsoft Outlook?? Det lyder spændende.

Kennet
Avatar billede supertekst Ekspert
21. marts 2014 - 10:12 #4
Obs.: Microsoft Office
Elevdata indlæses som tekst og foto som JPG-filer.
Sammenkøres og vises pr. klasse i tabel i Word dokument med billede og navn under.